První březen uzavřel všechny školky. Školky zůstaly prázdné bez svých dětí. Ticho, které se v prostoru rozhostilo bylo smutné.
Paní učitelky začaly honem přemýšlet, jak se ke svým dětem zase dostat, jak nepřerušit vzájemný kontakt, který spolu máme a společnou radost, když spolu trávíme čas. Hlavně jsme dětem chtěly dát najevo, že na ně myslíme a jsme v tom spolu.
A tak jsme se ke všem dětem vloudily pomocí emailu jednou týdně, kde paní učitelky posílají dětem nabídku aktivit. Pomocí videí, která paní učitelky dětem nahrávají. I přes soukromou skupinu na Facebooku, kde spolu několikrát týdně sdílíme nápady na aktivity s dětmi doma.
Začaly jsme přemýšlet o nabídce aktivit pro děti, které jdou udělat v blízkém okolí MŠ. A stále přemýšlíme co ještě pro naše kamarády udělat.
Všechny výše zmíněné aktivity jsou dobrovolné a slouží jako nabídka pro využití rodičů s dětmi. Povinné vzdělávání mají předškoláci. Rodiče byli na začátku informováni telefonicky a e-mailem o průběhu distančního vzdělávání. Každé pondělí přichází k dětem úkoly na týden, úkoly jsou z různých oblastí, rozděleny na dobrovolné a povinné.
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami, mají k dispozici paní asistentky, které jim připravují program na míru. Děti dostávají nejen materiál pro práci, ale jsou také s paní asistentkou ve spojení alespoň 1x týdně přes telefon či online setkání.
Už se moc těšíme na setkání ve školce